Thursday 6 September 2012

CORETAN KENANGAN

Dear bloggers....ttba diri ini trasa rindu akn sseorang yang amat aku sayangi sjk aku kcil lgi...aku teramat menyayangi insan tersebut...insan tersebut adalah atukku yang amat ku sayangi..disebabkan atukku aku menjadi seorang insan yang berguna...atukku sentiasa menitipkan pesanan dan nasihat yang berguna untuk aku ikuti...atukku merupakan insan yang teramat istimewa di dalam hati ku...aku ingat lagi ketika aku mendapat keputusan yang agak cemerlang bagiku dalam spm atukku merupakan orang yg pling gembira sehingga dia menitiskan air mata nya kerana aku.....kini atukku telah kembali kepada Penciptanya...kehilangannya agak memberi kesan kepada seluruh ahli keluarga ku...sekarang atukku sentiasa berada di dalam ingatan setiap ahli anggota keluarga ku...atuk along amat merindui and menyayangi mu...smoga roh mu dicucuri rahmat...AMIN

No comments:

Post a Comment